Τρίτη 13 Ιουλίου 2010

Μερικά tips για να πίνετε πολύ νερό!

Έδειξα σε μια φίλη μου το προηγούμενο άρθρο και μου λέει: "Εντάξει πρέπει να πίνω πολύ νερό, το ξέρω, το λένε όλοι αλλά αφού δεν διψάω, τι να κάνω;" Μάζεψα λοιπόν μερικά tips για να καταφέρνει κάποιος να πίνει τα 8 ποτήρια που πρέπει κάθε μέρα!

Αυτό που χρησιμοποίησα εγώ ήταν να έχω μονίμως δίπλα μου ένα μπουκάλι νερό. Ειδικά όταν κάθομαι στον υπολογιστή το έχω πάντα δίπλα μου! Έτσι σιγά σιγά άρχισα να πίνω όλο και περισσότερο!

Άλλα tips:

  • Να χρησιμοποιείται μπουκάλια με εύκολο στόμιο, μιας και είναι ευκολότερο να χρησιμοποιηθούν από αυτά με το καπάκι.
  • Μόλις ξυπνήσετε το πρωί, πιείτε 2 ποτήρια νερό.
  • Αν δεν σας αρέσει να πίνετε νερό μπορείτε να δοκιμάσετε να στύβετε λίγο λεμόνι ( ή και πορτοκάλι) για γεύση. Ακόμα μπορείτε να πίνεται ένα μέρος του νερού σας σε τσάι.
  • Όσοι έχετε αυτοκίνητο να έχετε πάντα μέσα ένα γεμάτο μπουκάλι νερό.
  • Βάλτε έναν κανόνα όταν έχετε μπροστά σας ένα ποτήρι νερό. Μόλις αδειάσει, ξαναγεμίστε το.
  • Αν δεν μπορείτε να πιείτε κατευθείαν νερό το πρωί, πιείτε χυμό ή φάτε φρούτα! Έχουν και αυτά μεγάλη περιεκτικότητα σε νερό. Ειδικά το καρπούζι, τώρα το καλοκάιρι.
  • Πάντα να πίνετε νερό αντί για οτιδήποτε άλλο όταν βγαίνετε για φαγητό! Και γλιτώνετε θερμίδες και έρχεστε πιο κοντά στο στόχο των 8 ποτηριών
  • Πολύ προσοχή τα Σαββατοκύριακα! Τότε γίνονται και τα περισσότερα λάθη στην διατροφή. Ειδικά αν σας αρέσει το παγωμένο νερό να διατηρείτε πάντα μπουκάλια στο ψυγείο

1 σχόλιο:

  1. Anna mou, ta tips einai teleia! euxaristoume polu... Moiazoun sa na einai ftiagmena apikleistika gia emena! Eisai toso kali! Sunexise etsi ti nea sou prospa8eia!

    ΑπάντησηΔιαγραφή