Τετάρτη 7 Ιουλίου 2010

Ζυγαριά, ο χειρότερος εχθρός μου!

Κάποτε η ζυγαριά ήταν ο χειρότερος εχθρός μου. Από τότε ευτυχώς έχουν αλλάξει πολλά. Η μάχη μου με τα κιλά ξεκίνησε από πολύ μικρή ηλικία μιας και δυστυχώς πάντα μου άρεσε πολύ να τρώω. Από τότε που θυμάμαι τον εαυτό μου ήθελα να αδυνατίσω αλλά ακόμα και όταν τα κατάφερνα με κάποια θαυματουργή δίαιτα ή όχι μετά από λίγο καιρό ξαναέβαζα τα κιλά και λίγα παραπάνω. Τελικά, μετά από πολλές προσπάθειες τα κατάφερα, και εδώ και πολύ καιρό έχω διατηρήσει τον δείκτη μάζας μου ανάμεσα στο 21-22. Πράγμα, που κάποτε αποτελούσε ένα μακρινό όνειρο.

Δυστυχώς, η μάχη με τα κιλά δεν σταματάει ποτέ. Γι' αυτό ανοίγω αυτό το ιστολόγιο. Όχι μόνο για να μοιραστώ όσα έμαθα μέσα από αυτή την διαδικασία προσπάθειας να χάσω βάρος αλλά και για να υπενθυμίζω στον εαυτό μου όλα αυτά που δεν πρέπει να σταματήσουν να αποτελούν μέρος της καθημερινότητας μου για να παραμείνω υγιής και ευτυχισμένη!

Πραγματικά, ακόμα και η πιο οργασμική σοκολάτα στον κόσμο δεν μπορεί να συγκριθεί με την αίσθηση του να είσαι υγιής και 'φυσιολογικός'!

Σκοπός μου δεν είναι τόσο το αδυνάτισμα καθ' αυτό αν και αναπόφευκτα είναι σημαντικό σε αυτή την προσπάθεια αλλά η υιοθέτηση ενός υγιεινού τρόπου ζωής.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου