Τρίτη, 12 Οκτωβρίου 2010

Προσοχή στην διατροφή σας όταν είστε στη δουλειά!

Οι περισσότεροι από μας περνούν πάνω από τη μισή τους μέρα δουλεύοντας και συνήθως σε ένα γραφείο. Όταν κάποιος περνάει τόσο χρόνο σε ένα μέρος είναι βέβαιο ότι αυτό θα επηρεάσει τις διατροφικές τους συνήθειες. Μήπως λοιπόν, η δουλειά σας επηρεάζει και τις διατροφικές σας συνήθειες; Μπορεί οι συνάδελφοι σας να έχουν επηρεάσει τα κιλά σας περισσότερο από ότι νομίζετε.

Σε ένα μεγάλο γραφείο για παράδειγμα, όλο και κάποιος θα έχει γενέθλια ή γιορτή, όλο και κάποιος πελάτης θα έχει φέρει γλυκά κτλ κτλ. Το αποτέλεσμα είναι να μασουλάτε όλη μέρα γλυκά και σφολιατοειδή που έχουν πολλές θερμίδες. Αν ανήκετε σε αυτή την κατηγορία, τότε το μυστικό είναι να βάλετε όρια. Είναι αδύνατον να απαγορεύσετε από τον εαυτό σας να δοκιμάσει όλες αυτές τις.... γαργαλιστικές λιχουδιές εντελώς. Όμως, μπορείτε να πείτε ότι θα φάτε στις 12 και στις 3 μόνο. Για παράδειγμα 1-2 τυροπιτάκια στις 12 και μεσημεριανό στις 3. Αν δεν έχετε κάποιο πρόγραμμα είναι πολύ πιο δύσκολο να ελέγξετε τον εαυτό σας. Επίσης, φροντίστε να έχετε πάντα πιο υγιεινά σνακ μαζί σας ώστε να έχετε μια εναλλακτική λύση αν σας πιάσει...λιγούρα.

Ακόμα και αν δεν δουλεύετε σε μεγάλο γραφείο, και πάλι είναι δύσκολο να διατηρήσετε υγιεινές συνήθειες στο γραφείο, μιας και σχεδόν πάντα καταλήγετε να τρώτε κάτι απ' έξω. Στην περίπτωση που είναι αδύνατον να πάρετε κάτι από το σπίτι προσπαθήστε να κάνετε υγειινότερες επιλογές (μαύρη μπαγκέτα με γαλοπούλα αντί για ζαμπονοτυρόπιτα πχ, αλάδωτη πίτα με σουβλάκι κοτόπουλο χωρίς τηγανητές πατάτες αντί για το κλασικό σουβλάκι) ή και να εντάξετε 1-2 φρούτα μέσα στη μέρα σας. Βέβαια το ιδανικό θα ήταν να παίρνετε από το σπίτι ένα γεύμα που έχετε φτιάξει εσείς (άλλωστε έτσι εκτός από δίαιτα κάνετε και οικονομία.)

Τέλος, προσέξτε μήπως σας επηρεάζουν αρνητικά οι συνάδελφοι σας. Αν παραγγέλνουν σουβλάκια ή πίτσες σχεδόν κάθε μέρα αυτό δεν σημαίνει ότι πρέπει να συμμετέχετε και σεις.

Βέβαια, για να μπορέσουν να είναι εφικτά όλα αυτά το καλύτερο είναι να έχετε ένα ισορροπημένο πρόγραμμα. Επίσης, δεν γίνεται από εκεί που τρώγατε κάθε μέρα απ' έξω τώρα να παίρνετε κάθε μέρα ταπεράκι. Αυτές οι αλλαγές γίνονται σιγά σιγά. Προσπαθήστε για παράδειγμα την επόμενη εβδομάδα να πάρετε τάπερ 2 φορές, να κάνετε υγιεινές επιλογές 2 φορές και να φάτε ότι θέλετε εσείς μία φορά.


(αν και είμαι από την Θεσσαλονίκη προσπάθησα να χρησιμοποιήσω την αθηναϊκή ορολογία για τα σουβλάκια/πιτογυρα, ελπίζω να το πέτυχα :-P)

2 σχόλια:

  1. ναι το πέτυχες σχετικά με τα πιτόγυρα . Αλλά και το άρθρο σου είναι πολύ σωστό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Α ωραία :-)
    Ευχαριστώ. Γενικά, νομίζω ότι στο χώρο της δουλειάς γίνονται πολλές ατασθαλίες...

    ΑπάντησηΔιαγραφή