Τρίτη, 5 Οκτωβρίου 2010

Τρόφές που...αδυνατίζουν Νο2

Ψάρι

Τρώγοντας περισσότερα ψάρια όπως ο σολομός, οι σαρδέλες και ο τόνος το σώμα μας γίνεται πιο ευαίσθητο σε μια ορμόνη που ονομάζεται λεπτίνη. Η λεπτίνη είναι μια πολύ σημαντική ορμόνη για το χάσιμο βάρους μιας και αποφασίζει για το αν οι θερμίδες που τρώμε θα αποθηκευτούν ως λίπος ή αν θα καούν για να δώσουν ενέργεια. Επίσης, τα ψάρια έχουν μεγάλη περιεκτικότητα σε πρωτεΐνες που σε κάνουν να νιώθεις χορτάτος για περισσότερο!

Πορτοκάλια

Είναι γνωστό ότι όσο πιο αργά τρώει κάποιος τόσο πιο εύκολο είναι να αναγνωρίσει ότι χόρτασε. Και ποιο σνακ χρειάζεται περισσότερο χρόνο για να το φας από ένα πορτοκάλι που πρέπει να το ξεφλουδίσεις και να το κόψεις σε κομματάκια; Όχι μόνο αυτό αλλά τα πορτοκάλια έχουν πολύ λίγες θερμίδες (μόνο 48 ένα μέτριο πορτοκάλι) και είναι γεμάτα φυτικές ίνες που βοηθούν στο χάσιμο βάρους. Μάλιστα μια έρευνα του American Medical Association απέδειξε ότι όσο περισσότερες φυτικές ίνες τρώει κάποιος τόσο μειώνονται οι πιθανότητες να πάρει βάρος (ειδικά σε νεαρές ηλικίες).

Καρότα

Σίγουρα σας το έχουν ξαναπροτείνει όταν κάνετε δίαιτα. Είναι ένα πολύ έξυπνο διαιτητικό φαγητό γιατί είναι τέλειο σνακ, χαμηλό σε θερμίδες και γεμάτο φυτικές ίνες. Επίσης θέλει αρκετή ώρα για να φαγωθεί άρα έχει το ίδιο αποτέλεσμα με το πορτοκάλι. Εμένα τα καρότα με βοήθησαν πολύ στην προσπάθεια μου γιατί έχω την τάση όταν είμαι στον υπολογιστή ή την τηλεόραση να θέλω συνέχεια να μασουλάω κάτι. Και τα καρότα είναι ιδανικά για αυτό! Μπορείτε να φτιάξετε και μια low-fat σως για να τα βουτάτε μέσα (λίγο γιαούρτι, λίγο μουστάρδα, αλάτι και πιπέρι η δικιά μου αλλά αυτό σε σας μπορεί να φαίνεται αηδία οπότε αυτοσχεδιάστε :-P)

Μανιτάρια

Χρησιμοποιείστε μανιτάρια αντί για κρέας, ειδικά στις σάλτσες και τις σαλάτες! Είναι χορταστικά ενώ μπορούν να μειώσουν ένα γεύμα κατά εκατοντάδες θερμίδες. Δοκιμάστε να φτιάξετε μανιτάρια λαδερά, όπως φτιάχνετε τα φασολάκια! Είναι πολύ νόστιμα και έχουν πολύ λίγες θερμίδες. (βέβαια να μην κολυμπάνε και στο λάδι...) Επίσης είναι πολύ πλούσια σε όλες τις βιταμίνες Β.


Πατάτες

Βέβαια παίζει μεγάλο ρόλο το πως είναι μαγειρεμένες. Δεν μιλάω για τις τηγανητές αλλά για της ψητές, βραστές ή στον ατμό. Είναι καλύτερη πηγή υδατανθράκων από το ψωμί μιας και έχουν λιγότερες θερμίδες συγκριτικά! Επίσης, έχουν περισσότερα θρεπτικά συστατικά. Δοκιμάστε να αντικαταστήσετε το ψωμί με πατάτες για μια εβδομάδα και θα δείτε διαφορά.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου