Τετάρτη, 10 Νοεμβρίου 2010

Δεν τελειώνει ποτέ η μάχη!

Συγγνώμη που άργησα τόσο να ποστάρω, έλειψα αρκετά στα τέλη Οκτωβρίου. Έκανα 2 πολύ ωραία ταξιδάκια. Δυστυχώς εκτός από τις ωραίες αναμνήσεις, μου έμειναν 3 επιπλέον κιλά. Το κακό δεν ήταν μόνο ότι έβαλα αυτά τα κιλά. Το κακό ήταν ότι η ζυγαριά πήρε την ανιούσα.... Και σε μένα, όπως φαντάζομαι και σε άλλους αν αρχίσει η άνοδος είναι πολύ δύσκολο να επανέλθει η τάξη! Στην αρχή πανικοβλήθηκα γιατί είχα καιρό να δω τόσο πολλά κιλά στη ζυγαριά. Αλλά μετά είπα, εντάξει ηρέμησε! Άλλωστε ξέρεις τι πρέπει να κάνεις! Οπότε αμέσως άρχισα καθημερινά τα βίντεο γυμναστικής. Επειδή όμως δεν ασκούμουν πολύ τους τελευταίους μήνες, η αρχή ήταν.... δύσκολη. Για την ακρίβεια τις πρώτες 3-4 μέρες με πονούσε κάθε πιθανός μυς του σώματος! Όμως, δεν με σταμάτησε αυτό. Συνέχισα τη γυμναστική. (ακόμα δεν την έχω συνηθίσει εντελώς) Ξανάρχισα να μετράω τις θερμίδες ευλαβικά! Την πρώτη εβδομάδα, δεν έγινε τίποτε, μάλιστα έβαλα και ένα κιλό. (όπως είπα αν η ζυγαριά πάρει την ανιούσα θέλει πολύ προσπάθεια για να την σταματήσεις)

Τώρα όμως, εδώ και 2-3 μέρες άρχισαν να φαίνονται τα αποτελέσματα! Σήμερα ξύπνησα ελαφρύτερη και με τονωμένη αυτοπεποίθηση! Επιτέλους, ενεργοποιήθηκε ο μεταβολισμός μου! Εκτός από την γυμναστική. (συγκεκριμένα κάνω βιντεάκια με circuit training σχεδόν κάθε μέρα), άρχισα να πίνω περισσότερο πράσινο τσάι (6 κούπες την ημέρα), έκοψα τους πολλούς υδατάνθρακες ειδικά το ψωμί και αύξησα και την κατανάλωση νερού! Βέβαια, δεν έχω υπερβολικούς στόχους, θα προσπαθήσω να χάσω 2 κιλά μέχρι το τέλος του Νοεμβρίου και άλλα 2 μέχρι τα Χριστούγεννα. Κάτι παραπάνω από μισό κιλό την εβδομάδα δηλαδή.

Η αλήθεια είναι ότι στην αρχή είχα αγχωθεί και έκανα διάφορα λάθη γιατί ήθελα να ξεφορτωθώ τα κιλά γρήγορα. Ειδικά, προσπαθούσα να μην φάω σχεδόν τίποτε όλη μέρα και τελικά το βράδυ κατέληγα πεινασμένη και έκανα επιδρομές στο ψυγείο! Γρήγορα όμως συνήλθα και το πήρα απόφαση ότι χάσιμο κιλών χωρίς συγκροτημένο πρόγραμμα δεν γίνεται...

Αυτό το ποστ μπορεί να αποτελέσει αφορμή για πολλά ποστ, όπως το πόσο καταστροφικές μπορεί να είναι οι Διακοπές και τι είναι το circuit training. τα οποία θα αναλύσω στο μέλλον!

4 σχόλια:

  1. Μην κολλάς. Όλα καλά θα πάνε.

    Να τρως πολλά και μικρά γεύματα για να δίνεις χρόνο στον οργανισμό να τα κάψει.

    Να τρως από όλες τις ομάδες τροφών. Να υπάρχει δλδ ποικιλία.

    Να υπάρχει μέτρο στην κατανάλωση. Δεν θέλουμε τα άκρα.

    Επίσης, να ασκείσαι τακτικά, τουλάχιστον τρεις φορές την βδομάδα, αλλά όχι και κάθε μέρα. Αν μπορείς να ασκείσαι 5 μέρες την βδομάδα είσαι άρχοντας.

    Τέλος, ρίξε μια ματιά στην μεσογειακή διατροφή.

    Καλή συνέχεια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. σε ανακάλυψα πριν λίγες μέρες και είμαι πολύ χαρούμενη γι αυτό!

    είναι ωραία να ξέρεις πως δεν είσαι η μόνη που τραβάς το λούκι του αδυνατίσματος..αλλά πού είσαι?? :(

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Η αύξηση του μεταβολισμού παίζει τον σημαντικότερο ρόλο στην καύση του λίπους και το αδυνάτισμα. Πώς μπορούμε να αυξήσουμε τον μεταβολισμό μας?
    Με το πράσινο τσάϊ μπορούμε να τονώσουμε τον μεταβολισμό και να κάψουμε λίπος γρήγορα και απόλυτη ασφάλεια! http://www.deligios.com/%CE%B5%CE%BD%CE%AF%CF%83%CF%87%CF%85%CF%83%CE%B7-%CE%BC%CE%B5%CF%84%CE%B1%CE%B2%CE%BF%CE%BB%CE%B9%CF%83%CE%BC%CE%BF%CF%8D-%CE%BA%CE%B1%CE%B9-%CE%B1%CE%B4%CF%85%CE%BD%CE%AC%CF%84%CE%B9%CF%83%CE%BC%CE%B1-%CE%BC%CE%B5-%CF%80%CF%81%CE%AC%CF%83%CE%B9%CE%BD%CE%BF-%CF%84%CF%83%CE%B1%CF%8A

    ΑπάντησηΔιαγραφή